söndag 3 februari 2019

Sunday Blues

Så var det söndag. Imorgon åker vi. Det känns minst sagt overkligt .

V har varit en riktig galenpanna bland resväskor, flygbiljetter och nötsmöret ( oyes här har vi packar ner 2 burkar så mamman och sonen klarar hela Indien vistelsen) hela helgen så idag kände vi att vi behövde lite paus i förberedelserna . 


Dagen började vi på lekplatsen och invigde V’s stjärt lapp ( seriöst vem sätter ett så fult namn på en sån rolig grej?!?)





Sen bar det av till Tropikariet i Helsingborg ( jaaaaa ropa mamman som älskar djur !!)

När vi kom hem blev det go fika med farmor och farfar som ska passa Sukki och Gloria medans vi är i Indien.
När de åkte brast det för mej.... och bölfis som jag är blev det gråt och allmän ångest över att vara utan den i 1 månad. Många tycker säkert att det bara är ” hundar” men jag älskar dem och de tillhör familjen ❤️ 

Min Gloria har stått ut med mej i 13 år, hon är min allra bästa vän och ett liv utan henne vore som jordnötssmör utan honung. Otänkbart!
Min Sukki har funnits som familjens beskyddare i 7 år. Envis,lite trög och bångstyrig ... precis som mej!



Älskade hundar vad jag kommer sakna er fast jag vet att ni inte kan ha det bättre än hos farmor och farfar ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar