tisdag 22 november 2016

Dehli Belly

Så har man provat på en riktig Dehli Belly....inget jag rekomderar!! Vi var och käkade kvällsmat på Jamies på en köpcentrum precis bredvid vårt hotell. Vi hade käkat där innan och maten är så god men efter söndagskvällen blir det ingen mer Jamies.
Jösses jag låg hela måndagen! Kunde knappt ställa mej upp, tack och lov att Alex kunde ha lilla V hela dagen så jag kunde vila .
Svenska Ambassaden var stängd i måndags ( och tur var väl det?!?) så idag blev det ett besök där så nu får vi ta med V hem❤️ Besöket tog ca 30 minuter, Alex fixade papper och jag motionerade V utanför så gott jag kunde. Man fick nästan inte röra sej förens vakten utanför sa till att där fick man inte vistas, tänk så farliga jag och V ser ut ihop😉
Efter detta begav vi oss till FRRO för att ansöka om Exit Visum för mej och Alex. De hann kopiera upp våra papper innan de stängde så det blir ett nytt besök imorgon. Blev en lång eftermiddag för både oss och V så nu är vi bra slut. Väldigt mycket som ska fixas innan vi kan bege oss hem men jävlar i min gitarr vad jag längtar hem! Flygresan kommer bli en pärs och jätte jobbig men vi får se det som en lång och jobbig förlossning, bara bita ihop och gilla läget.

Sov gott hälsar familjen Hoff från Dehli 💤💤

4 kommentarer:

  1. Älskar lille V:s sovstil! 😜

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst är den för härlig?!?😉

      Radera
  2. Vilket äventyr! Håller tummarna för att ni får en bra resa hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du ❤️ Vi är aningens nervösa inför resan 😬

      Radera