måndag 3 oktober 2016

💚Månadsdag 💚

Igår blev vår lilla V en månad äldre. Runt månadsdagarna brukar mitt mående dippa lite, tycker inte alls det är kul att vi missar tid m honom. Och så är det även denna gången (HATA måndagar på det!) inget besked från barnhemmet ännu när vi kan komma för att hämta honom....surt....buttert..
  pellig deluxe är jag ska jag säga utan att skämmas det minsta!( jodå jag skäms väldigt mkt för det mesta över min pellighet

Nåväl igår provade vi på lite Indisk soppa med lite gott naanbröd till. Är faktiskt väldigt roligt att prova lite nya recept, får hoppas det håller i sej när vi kommit hem m lilla V.

Tandoorisoppa m Naanbröd.
Recept om någon e sugen på att slänga ihop en god soppa.

Och i vanlig ordning så köptes det en månadsgåva...
2 coola brallor från Lindex! 
Inget Steven Tyler hade valt men de får duga 😉




2 kommentarer:

  1. Fy så tuff väntan är ibland och frustrerande att det inte går att påverka utan bara låta dag för dag passera. Som du vet men som är svårt att ta in. En dag som gått, är en dag närmare ❤️ Supersöta brallor ☺️

    SvaraRadera
  2. haha vad fan inga Steven Tyler? :D

    SvaraRadera