onsdag 26 oktober 2016

2 veckor ✈️

Nu för tiden tycker jag tiden både går snabbt och långsamt. Idag hade jag en riktigt hektiskt dag på jobbet så tiden räckte knappt till, men sen känner jag att det är EVIGHETER tills vi ska åka. Men det är det såklart ikke......det är bara 2 veckor kvar.


Efter jobbet bar det av till BVC. Tyvärr blev det inte hos Lisa inne i Halmstad ( hon som jobbat många år med just adoptivbarn och hade hur mkt erfarenhet som helst) hon har slutat så vi bokade tid med vår egna kommuns lilla BVC.
Damen vi träffade verkade hur go som helst, mkt information om allt möjligt. Fick lite tips om öppna förskolan, och det är vi sugna på att besöka längre fram under föräldrarledigheten.

Apropå att vi snart ska resa så har man börjat fundera på om man har fixat allt. Det känns verkligen så ( heja mina listor!!😉)
Tänkte att jag kunde dela med mej av packlistan lite senare så får man gärna kommentera om man har något smart tips på sånt vi kan tänkas ha glömt eller inte tänkt på att det kan vara bra att ha med sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar