söndag 9 oktober 2016

Gekås

Vi lärde juh känna ett fantastiskt trevligt par under vår föräldrarutbildning som får dras med oss än idag, så nu får jag visa lite hyfs och sluta kalla de föräldrarutbildningskompisarna. Kort och gott blir det istället À och E.

Så igår när männen bryggde öl for vi damer upp till det gula varuhuset Gekås. Och här kommer en liten bildbomb över mina "fynd"



Det här norpade jag åt mej på kanske 10 minuter på pojkavdelingen....jag var verkligen "on fire" och tumlade runt som en virvelvind.

En varm och go åkpåse så lille pjodd håller sej nöjd i vinter, sen att den är tjusig är ett stort plus.

Den här zebran valde Alex sist vi var i gekås. 
Stilla dej mitt hjärta sikken gullig man jag har ❤️

För att vara 2 väntandes mammor så var vagnarna endå inte överfulla. Heja oss!!

Så idag fick jag packa upp och lägga in alla fina kläder i V's rum och samtidigt fick jag ett så värmande sms från min svägerska - En månad kvar ❤️

Heeeeeelt galet att om endast en månad sitter vi på flyget mot Mumbai...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar