onsdag 14 december 2016

1 månad Som Familj

För 1 månad sen fick vi varandra på ett varmt kontor i Mumbai . 1 månad har vi känt vår underbart gos busiga lilla V.
Vilket äventyr vi har haft hit tills idag med höga toppar och svarta djupa dalar.
För ett år sen skrev jag ett blogginlägg om att jag hoppades att vi kunnat skicka vår ansökan till något land .... aldrig i min vildaste fantasi vågade jag drömma att vårt lilla barn skulle vara med oss denna julen.
Ödet hade en plan ( men kunde ingen skvallrat så man slapp alla de där svarta dagarna?!?) då vår V föddes när vi hade det som allra mörkast i adoptionssvängen.
Vi är så lyckligt lottade att just vi fick bli föräldrar till den finaste härligaste lilla pojken som finns ❤️

V som öppnar sin chokladkalender han fått av Farmor & Farfar.

Bläddra i "Mina Första 100 Ord" i mammas knä innan sängdax är bra mysigt.

Lära gå vagnen jag gjorde om för några år sen är en riktig hit!

På Luciadagen kom granen in. Så mycket känslor i denna bilden....
Första Julen med vår V ❤️





4 kommentarer:

  1. Vilket fint inlägg ❤️ Och vilken tur V har haft som har fått så fantastiska och kärleksfulla föräldrar!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er familj, jag har följt er blogg och är så glad att ni äntligen har er lilla V❤️ Jag kommer att bli mormor till två efterlängtade barn som föräldrarna nu fått resebesked för denna månad! Tack för bloggen, en tröst till oss som väntat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mkt ❤ så roligt att de fått resebesked och dubbelglödje att de ska få 2 barn, hoppas deras resa går bra. Stor varm kram till er !

      Radera