söndag 5 juni 2016

Santorini 🌞🇬🇷🍹

Igår kom jag och Alex hem från 1 veckas semester på Santorini. En helt underbar vecka med sol,avslappning och massa god mat..... Även en annan helt underbar sak hände men det får jag berätta om i nästa inlägg.....
Så nu bjuder jag på lite bilder 🇬🇷☀️🍹

Vårt fina och mysiga hotell.
Svarta stränder och blått klart vatten.

Goda drinkar blev det en del av 😉

 

På måndagen åkte vi på bussutflykt och såg bl.a. Staden Oia

Söta mulåsnor fanns där oxå
Solnedgången var så vacker
 Kamari(där vi bodde ) hade en egen utomhusbiograf . Fruktansvärt mysigt och vad kunde vara mer passande att se än mitt feta grekiska bröllop 2??

Sa jag att vi hann slappa ??😉
En mkt välbehövlig vecka som gav nya minnen,energi och fin solbränna 😀








3 kommentarer:

  1. Skönt! Vi bokade en Kretaresa i kväll 😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde ni banne mej rätt i! Skönt att komma iväg och bara ro om varandra 🙃

      Radera