söndag 19 juni 2016

När får vi resebesked??

Lyckan efter BB och att fått ihop alla handlingar till domarna ger ett riktigt rus! Lyckorus är nog bland det bästa av kickar man kan ha 😉
Så jag utmanar ödet och kör på- när tror ni läsare att vi får resebesked??  
Som många andra adoptionsbloggar vill jag oxå ha en egen gissningslek .

Tiden till resebesked ligger på ca 6-12 månader enligt BFAs hemsida.

Min magkänsla sa direkt 25 november ( nog tok för tidigt men jag väljer att lyssna på lilla magen)

Alex tror 12 december.

Så här tok optimistiska har vi ikke varit på länge , men så blir man nog direkt efter BB .





9 kommentarer:

  1. Åh, så spännande! Min gissning är att ni får resebesked 16 januari. Men jag hoppas förstås mer på din gissning :)


    SvaraRadera
    Svar
    1. Att åka till Indien i januari /februari låter inte helt fel heller, skönt att slippa snöblask 😀😉

      Radera
  2. Grattis! Njut av BB bubblan. Jag tror att ni får RB 1 november. Hur gammal är er lille kille?

    SvaraRadera
  3. Grattis! Njut av BB bubblan <3 Jag gissar på RB den 1 november. Hur gammal är er lille kille? /Rebecca

    SvaraRadera
  4. Tack så mkt ❤️ 1 november låter bra, är rädd att det är för tidigt men håller juh alla tummar att du har rätt😉

    SvaraRadera
  5. Nu har jag hittat hit 😊 Jag hoppas såklart att ni få RB så fort som möjligt ❤️ men gissar på 25 oktober ✈️
    Kan vi inte bara få åka och hämta våra barn NU

    SvaraRadera
  6. Oh va roligt att du hittat hit! Älskar tanken på resebesked i oktober ( bästa 30 års present man kan få!❤️ )
    Ja kan vi inte bara resa nu??allra helst igår ....❤️😉

    SvaraRadera