torsdag 29 november 2018

Fotobok ✅

Igår fick vi mejl från Lina på BFA med lite information , hela vår adoptionsakt är nu skickad till barnhemmet i Indien.

Men ang hur domstols processen ser ut vet de ingenting... vi är nämligen barnhemmets  första adoptions fall de lämnar in till domstol!
Oh lord var min första tanke.... jag försöker söka information i de olika grupperna i Facebook för att få lite hum och skapa något slags inre lugn,för mej som är planerings och kontroll freak är detta inte lätt får jag erkänna ....

Vi fick även frågan om vi ville skicka ner lite bilder på oss ihop med vår julklapp till vår tös. Såklart vi vill!! Foton i plastfickor (som BFA föreslog) tyckte jag var för tråkigt och att beställa en fotobok via nätet skulle inte hinnas mef tanke på leveranstiden , så vad gör man då? Jo det var bara att skriva ut bilder, hälla upp ett stort glas med julmust och efter V var nattad satte jag igång och gjorde min egna fotobok.
Den blev faktiskt helt ok , är juh väldigt själv kritisk men roligare än foto i plastfickor iallafall 😃






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar