måndag 14 maj 2018

Solig helg

sikken underbar helg vi haft i detta ljuvliga väder. Det är lite som Darin sjunger -som jag längtat efter dej,jag visste inte ens jag sakna dej.
När jag var barn led jag av solexsem, kunde inte vara ute mycket alls under sommaren utan att få stora eksem som gjorde så ont och kliade enormt (inte alls roligt kan jag tala om) och läkarna sa att det kunde försvinna när jag blev gravid....men att mitt barn kunde få det istället.
Men för ett par år sen försvann de. (Utan graviditet bör kanske tilläggas)Jätte märkligt och underbart skönt,sen dess har jag blivit lite av en sol dyrkade. Såklart får jag använda solskydd 50 för jag är juh blek som ett spöke men det är ljuvligt att kunna vara ute i shorts och linne.
Så i helgen har vi varit ute nonstop. V har sprungit,sprungit och sprungit lite till. Kära pöjk ge mej din energi haha! Igår somnade han mitt i kvällsmaten vid 18 tiden och sov hela natten, i vanliga fall brukar han somna vid 19,30-20 tiden. Ska bli intressant och se hur länge han orkar vara uppe idag efter ha busat rundor på förskolan med alla sina små söta kompisar....

V körde biltvätt i Hoff Casa i helgen. 
Synd han glömde mammans bil 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar