måndag 22 augusti 2016

Steven Tyler

Ett av mina favoritband är Aerosmith, jag är särskilt förtjust i sångaren Steven Tyler.
Gudomlig röst och riktigt cool stil! Han klär sej i en väldigt egen stil, och sånt gillar jag.

Jag gillar oxå secondhand butiker, och i Halmstad har det poppat upp något som heter Butiksloppis.
Jag och Alex var där för någon månad sen, vi fyllde nästan en korg med dvs barnkläder och på sista raden fick jag tag i ett par byxor.
Med stora tindrande ögon tittade jag på Alex- dessa ska vår pojke ha!
Alex- men det är juh tjejbyxor?!?
Jag- men nej! Ett par såna här skulle lätt Steven Tyler kunna ha på sej!
Alex- du får gärna köpa dem, men jag behöver inte klä vår pojke i det.
Glad och nöjd som en speleman gick jag fram till kassan och sträcker fram alla kläder,
när kassörskan får upp de fina byxorna utbrister hon:
-Oh dessa är så fina!
Jag tittar både på Alex och kassörskan med ett stort leende och säger
- men visst är de?!?
Då säger kassörskan
- Ja verkligen, jag har juh inga flickor själv så jag har inte kunnat köpa dessa.
Jag tittar på Alex , som tittar tebax med världens nöjdaste min och utbrister till kassörskan
-Det har du inte nej???

De fina byxorna som mamman i huset valt ut.

Steven Tyler i sina fina byxor (som han har valt ut ?!?😉)





2 kommentarer: