måndag 29 augusti 2016

Falkenberg Rockfest

Sikken fantastiskt härlig helg vi haft!

På fredags morgonen åkte vi ner till läkarstationen för att få del 2 av Twinrix sprutorna. Den här gången började jag och lyckades få sprutan utan att bli helt vimmelkantig efteråt. Sen måste jag säga att få sprutor är inte bekvämt nånstans,men vad göra?? 1200 kr fattigare blev vi den här gången.

Sen bar det av upp till vackra Vessige för att hämta upp syster yster. Hon skulle nämligen med oss på Falkenberg Rockfest. Låt mej bjuda på lite härliga bilder från kvällen....


Klanen Hoff redo för rock n roll .
Cruel Intentions drog igång aftonen.
Art Nation blev min favorit för kvällen.
Även Dregen hittade dit!



Backyard Babies rockade på bra och avslutade kvällen på topp.

Efter en mycket lyckad kväll fick vi ta oss hemåt och för en godnatts sömn.
På lördags morgonen drog jag och mannen in till Laholm och fixade kort inför visum ansökan(iiii!!) 12 st 5*5 cm kort och 400 kr fattigare.

Tacopaj fixades och sen packade vi in oss i bilen för en ny härlig kväll ihop m syster på Falkenberg Rockfest.
Min systers bäbisar anföll Alex i soffan❤️
Systers favoriter Sparzanza drog igång lördags kvällen
Gammelgubbarna i Corroded skötte sej och lirade på bra 
Dead by April skrek loss och avslutade rockfesten .

Ohoj vad många bra band där var. Längtar reda. Till nästa år 😃









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar