söndag 8 november 2015

Bergsbestigare?

Nu har vi väntat 8 månader på BB , inom ett år trodde Ac att vi skulle ha goda möjligheter till ett BB. Men som ni nog läst tidigare i min blogg så har jag ett diskbråck i ländryggen som jag fick i februari 2014, har gått upp och ner i perioder men nu har ryggen gett upp och jag går hemma och är sjukskriven i väntan på en operation. Ortopeden kunde inte lova en op innan jul. Efter op blir jag sjukskriven i 1 månad till och sen blir det arbetsträna minst 5 månader(då jag har ett tungt ensamarbetande jobb som kock)  Så nu går vi inte i väntans tider längre.... Det där BB:et var så nära men endå så långt borta. Så länge jag är sjukskriven får vi inte skicka ansökan någonstans (man skickat ansökan till Serbien efter BB)

Hmm vet inte vad jag gjort han där uppe för att man ska bli en bergsbestigare i adoptionsvärlden. Nu får man packa ner barnlängtan i en låda,sätt in den i garderoben och stänga dörren. En vacker dag kanske det är dax att damma av och packa upp den igen.

Men i helgen var vi i Köpenhamn och såg på Papa Roach, grym konsert!! Kunde inte skaka rumpa och hoppa som en tok men stå och lyssna var bra underbart. Vi bodde på Hotell så vi slapp ta oss hem på natten ,hotellrummet var nog det minsta jag sett! Ha ha duschen och toaletten var som en liten kub inne i rummet, och frukosten var rätt trist. Så är ni i Köpenhamn längre än en natt så välj inte Wake Up ;)
Men det var härligt att bara komma iväg en sväng , trivs inte alls med att bara gå hemma och vara sjukskriven. Jag vill jobba och vara frisk.

2 kommentarer:

  1. Tänker på er❤️. Jag försöker tänka att mitt i all väntan så finns det en mening med allt. den långa väntan är bara för att vi ska bli matchade med vårt barn som väntar på oss där ute. Ert barn kanske föds just i denna minuten vem vet? Stor kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du❤️ Hoppas av hela mitt hjärta att de ringer er snart,det är ni så värda efter all denna långa och jobbiga väntan ❤️ Och jag hoppas du har så rätt med vårt barn, att det faktiskt finns ett barn till oss. Kram

      Radera