onsdag 25 november 2015

Adventsstjärnor :check!!

Igår var jag riktigt frustrerad och trött på att gå hemma och ha ont, har försökt peppa mej själv om att jag kommer få en op tid i början av januari. Har peppat mej själv att jag ska friskna till snabbare än läkarna tro och kunna börja jobba snabbare än snabbt. Så igår ringde jag till Aleris i hopp om att de visste något mer om en op tid och deras svar blev- Bengt har väldigt lång väntetid vettu, alla op tider innan jul är fullbokade och sen kommer helger och sådär. Så du kan ställa in dej på februari. Där fick jag en stor klump i halsen, tackade för hjälpen och la på luren. Februari?!? Det är lång tid till februari. Gah vad ledsen och besviken jag är. Jag vill bli frisk nu! allra helst igår.....

Idag träffade jag min chef som skulle fylla i papper till försäkringskassan , sen blev det att hänga i min brors soffa ( som oxå går hemma och är sjukskriven för diskbråck, haha den där genetiken) efter lite pizzabullar och prat så åkte jag hem. Och i ett försök att pigga upp åkte adventsstjärnorna upp i fönstret.


Julen är här ✨

Även min fina jul lykta fick åka fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar