måndag 18 juli 2016

Sjukstuga

Ja så känns det verkligen här hemma. Gloria har varit väldigt låg och stel i bakbenen det här helgen, hon har så tydligt visat att det är nåt som inte stämmer.
Så imorse var jag iväg med henne hos veten , och det visade sej vara diskbuktning i ländryggen !!!! Jag har själv haft diskbråck , så förstår mer än väl hur ont min lilla tjej har. Började nästan gråta, min lilla älskade hund ska inte ha diskbuktning!!!
Hon fick smärtstillande som hon ska ta i 8 dagar och hoppas det läker ut.



Och Sukki har fortfarande tratt för hennes exsem har inte riktigt läkt än,nästan helt borta men tar man bort tratten så ska hon slicka på det.




Stackars våra små barn ☹️



Håller tummarna extra hårt för att få höra nåt från BFA denna veckan att vi fått NOC, så vi får nåt roligt den här veckan.

Har jag sagt att jag hatar måndagar ?? 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar