måndag 18 april 2016

Godkända

Jag har en hemlighet som jag äntligen kan dela med mej av till er läsare.... Den 14 mars registrerades vår ansökan om adoption från Indien hos CARA.... Och i fredags blev vi godkända!!!
Vi firade med att äta middag på den indiska restaurangen Alizas i Halmstad och såg Djungelboken på bio.

Bilden som skickades till nära och kära att vi blivit godkända. Japp jag och min man 
bäst på att se seriösa ut ;)

Samosas till förrätt var mkt gott
Chicken tikka masala blev min favorit.....mums!
Djungelboken var så fin, vacker natur och många djur....precis det jag älskar!

En väldigt lyckad och härlig kväll för de nu "gravida" föräldrarna ❤️




8 kommentarer:

  1. Men åh, så roligt att läsa! Grattis!! Indien är ett land som både mitt och mannens hjärta klappar för även fast vi inte varit där (ännu). Det ska bli spännande att fortsätta följa er resa! Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mkt❤️ Ja det är verkligen ett spännande och vackert land.kram

      Radera
  2. Å stort grattis! Vilka underbara nyheter <3 <3 <3 kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ååå vad glad jag blir!! Grattis!! Berätta mera, är det via adoptionscentrum ni adoptera eller vad är cara? Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt :) det är faktiskt via BFA, CARA är adoptionsmyndigheten i Indien som först måste godkänna en sen kan BFA reservera ett barn som kan tänkas matcha oss. Kram

      Radera
  4. Åh stort grattis! Vilka underbara nyheter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt ❤️ Känns lite overkligt att äntligen bli godkänd :)

      Radera