måndag 14 december 2015

I drömmarnas land

I eftermiddags satte jag på lite julmusik och började slå in lite julklappar.
När jag satt där och virade in julklappen till min yngsta brorson på snart 4 år började tankarna flyga tillbax till en kväll i somras. Jag och Alex satt på vår uteplats och pratade om att vi kanske fick fira jul i Serbien , ihop med vår lilla pjodd. Båda skrattade och längtan kändes extra mycket , och hoppet om att vi skulle bli familj iår var verkligen på topp.

Men om man får drömma sej iväg en liten stund så kanske vi är en liten familj nästa jul, eller iallafall att vi har kunnat skicka vår ansökan till något land. Och gå i väntans tider igen.....
Just nu ligger vårt medgivande i en låda och samlar damm. 

Nästa jul hoppas jag det ligger paket under granen 
till vår otroligt efterlängtade pjodd✨❤️

2 kommentarer: